REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

§ 1

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym (osoba pełnoletnia / w pełni zdolna do czynności prawnych), a firmą Antyki Adamek Edyta Adamek – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym.

§ 2

Po wygraniu aukcji Kupujący ma 7 dni na wybranie sposobu zapłaty, po tym terminie aukcję uważamy za niesfinalizowaną, występując do serwisu Allegro.pl o zwrot prowizji od sprzedaży.

§ 3

Zgodnie z życzeniem klienta wystawiam fakturę VAT marża (Klient taką informację powinien przesłać pocztą e-mail tuż po zakupie)

§ 4

Meble wysyłamy w dowolne miejsce na terenie Polski za kwotę podaną w opisie aukcji,lub po uzgodnieniu kosztów dostawy przy większej ilości zakupionych przedmiotów. Niektóre przedmioty ze względu na gabaryt  dowozimy transportem własnym  do 2-3 tygodni po zakończeniu aukcji.

§ 5

Cena transportu obejmuje zabezpieczenie towaru oraz jego dowóz. NIE OBEJMUJE WNIESIENIA MEBLA DO PAŃSTWA DOMU!

§ 6

Kupując na naszych aukcjach, udzielasz nam automatycznie jednorazowego pełnomocnictwa do zawarcia umowy z firmą kurierską lub pocztą polską o świadczeniu usług pocztowych w twoim imieniu i wysyłki na koszt kupującego tzn. przesyłka wysyłana jest w twoim imieniu i koszt wysyłki nie będzie uwzględniony na dowodzie zakupu.

 WYSYŁKA:

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były starannie i dokładnie zapakowane i dotarły do Państwa w stanie nienaruszonym.

2. Każdy przedmiot przed wysłaniem i spakowaniem jest dokładnie sprawdzany. Przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, bądź transportem indywidualnym.

3. Koszt wysyłki jednego przedmiotu podany jest w treści oferty.

4. W przypadku zakupów łączonych koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.

5. Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszej uzgodnieniu terminu.

6. Zarówno przedmioty, jak i meble zadeklarowane do odbioru osobistego magazynujemy nie dłużej niż 7 dni